Uppåt väggarna

I veckan har jag beställt så fina väggdekorationer som jag längtar efter att få hem! Jag har beställt från Unik dekor där jag hittade bäst priser plus att man kunde designa sin egen text. Tyvärr kunde det ta upp till 3 veckor innan det kommer hem och så länge orkar jag ju inte vänta!

Jag har deignat en egen text som ska sitta på väggen i köket. Texten såg jag på en servett och fastnade för den. Jag visste att jag vtille ha den i köket men visste inte riktigt hur. Nu vet jag och det kommer bli så bra! Vad texten är får ni se sen.

Sedan köpte jag detta fina träd som jag ska ha i sovrummet. Mittemot fotändan på sängen har jag en stor tom, vit vägg. Jag hittade en så fin tavla på Chilli men den tog slut innan jag fick med mig en hem och nu har ju Chilli lagt ner här i Halmstad tyvärr. Istället klädde jag in en canvas tavla i tyg men det blev inte bra på den väggen så nu hoppas jag på att detta blir bara! Sbyggt är det i alla fall! I andra webshopar har jag sett den för 300:- och mer så jag kunde inte låta bli när jag hittade den för 169:-!


bilden kommer från unikdekor.se


Jag har köpt en "liten" Välkommen text till hallen också. Den är nästan 1.5 meter lång =) Hallen är nog mitt favorit rum just nu tror jag. Varför får jag visa i ett annat inlägg.

Å, vad jag vill ha grejerna nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: